loading...
کلیک دانلود
ابوالفضل ناظوری بازدید : 318 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

اس ام اس پ نه پ

 

panapa2 yasgroup.ir  اس ام اس پ نه پ آبان ۹۱ – سری 2

 

رفتم ثبت احوال واسه شناسنامه بچه ، میگم اسمش شایان ، میگه جنسیت پسره ؟

میگم پ نه پ چون به مامانش رفته بزنین دختر !!!

.

.

.

دارم تو خونه رو تردمیل میدوم ، بابام اومده میگه داری میدویی لاغر کنی ؟

پَ نَ پَ کلاسم دیر شده عجله دارم !

.

.

.

ماشینو بردم کارواش یارو میگه میخوای بشوری ؟

پَ نَ پَ آوردم فقط اتو کنم !

.

.

.

واسه استخدام رفتم یه شرکتی، خانومه میگه : شما برای آگهی استخدام اومدین ؟

گفتم پَ نَ پَ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین !

.

.

.

زایده پرستاره یکی از بچه هارو میبره براش ، زنه میپرسه : اون یکی رو هم میارین ؟؟؟

پرستاره گفت : پَ نَ پَ فعلا اینو ببرین استفاده کنین

ده روز بعد از فعال سازی اون یکی رو هم پست میکنیم درِ خونتون !

.

.

.

زیر کتری رو روشن کردم قوری رو گذاشتم روش ، مامانم میگه میخوای چایی بخوری ؟

گفتم پَ نَ پَ غولش فحش داده میخوام بخار پزش کنم !

.

.

.

بیرون گل خریده بودم ، بردم خونه دادم به مامانم گفت گله ؟ گفتم پَ نَ پَ آفساید بود داور قبولش نکرد !

.

.

.

دستم رو تا کتف گچ گرفتم ! برگشته میگه : شکسته ! گفتم : پـَـــ نــه پـَـــ قراره بشکنه ، رفتم واسه پیشواز !

.

.

.

دکتر از اتاق عمل اومده بیرون و به یارو میگه مبارک باشه !

یارو میگه یعنی پدر شدم ؟ دکتر گفت : پَ نَ پَ شما شدی سایر بستگان !

.

.

.

نمایندگی لباسشویی اومده میگه چی شده ؟ موتورش نمیچرخه ؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ موتورش میچرخه ، میشوره ، آبگیری میکنه در حد لا لیگا ،

خشک میکنه فقط قرمه سبزی بلد نیست بپزه !

.

.

.

رفتیم املاکی دنبال خونه دانشجویی یارو برگشته میگه خونه میخواین‏?

میگم پ نه پ اومدیم یه فروند توپولوف رو متر کنیم؛

میگه بامزه دانشجویی باشه‏?‏

میگم پ نه پ، ما از پادشاهان دوران صفویانیم یه کاخ ردیف کن

میگه حالت خوبه تو؟

میگم پ نه پ یه علائمی مبنی بر وجود موجودی به نام پ نه پ تو وجودم هست.

گفتم بیخیال،خونه دارین یا نه؟

گفت پ نه پ ما فقط تو کار رشد و پرورش درخت هندونه ایم.

اینجا بود که فهمیدم پ نه پ ازم سرایت کرد بهش. شما هم میتوانید

.

.

.

از وقتی اولین پـ نـ پـ را خوندم،واسم عقده شده یه بار بتونم ازشون استفاده کنم،ینی ملت دیگه هوشیار شدنا

سوال الکی کلا تعطیل شده

.

.

.

کبوتر با کبوتر ، باز با باز ؟

پَ نَ پَ الاغ تک شاخ با مرغ مگس خوار

سوسک آفریقایی با نهنگ سرچکشی !

.

.

.

فرشو پهن کردیم پشت بوم ، همسایه میگه شستین گذاشتید خشک بشه ؟

گفتم پَ نَ پَ انداختیم ویتامین D جذب کنه تا رنگ گُلاش ثابت بمونه !

.

.

.

غذا مونده روی گاز خاکستر شده

اومده میگه سوخته ؟ گفتم پَ نَ پَ بیش از حد جا افتاده !

.

.

.

تو کلاس هی میگیم “استاد خسته نباشید” ، استاد میگه یعنی وقت تمومه ؟

گفتیم پَ نَ پَ همین الان از اتاق فرمان اطلاع دادن که ۱ ساعت به تایم کلاس اضافه شده !

.

.

.

فامیلمون اومده میگه شما دانشجویی ؟ گفتم پَ نَ پَ پشت کنکور مهد کودک گیر کردم !

.

.

.

به خونه زنگ زدم داداشم برداشته میگم بابا هست ؟ میگه : آره کاریش داری ؟

پَ نَ پَ میخواستم ببینم حاضره ، جلو اسمش تیک بزنم !

.

.

.

خنده دارترین جملات پ ن پ

به استاد میگم امتحان میان ترم رو بندازید عقب ، میگه یعنی یه روز دیگه ؟

میگم پَ نَ پَ ساعت ۲۳:۵۹:۵۹ امشب !

.

.

.

لپ تاپم رو بردم نمایندگی ، میگم ضربه خورده کار نمیکنه ، یارو میگه ضربه فیزیکی ؟

پَ نَ پَ بی محلی کردم بهش ، ضربه روحی خورده !

.

.

.

رفتم کلاس زبان میگه میخوای انگلیسی صحبت کنی ؟

گفتم : پَ نَ پَ اومدم زبون پشه هارو یاد بگیرم ، آخه یکیشون هرشب میاد زیر گوشم درد و دل میکنه !

.

.

.

به رفیقم میگم توی مغازت یه فلش پیدا نکردی ؟ میگه فلش گم کردی ؟

پَ نَ پَ من یه فلش پیدا کردم گفتم شاید تو هم یکی واسه خودت پیدا کرده باشی !

.

.

.

در پارکینگ رو باز کردم برم تو ، یارو اومده جلوش پارک کرده ، میگه می خوای بری تو ؟

پَ نَ پَ درو باز کردم هوای کوچه عوض بشه !

.

.

.

رفتیم دستشویی عمومی شلوغ بود ، ملت صف کشیده بودن که یکی از آخر صف گفت : کار من سرپاییه !

گفتم پَ نَ پَ ما می خوایم بستری بشیم !

.

.

.

زنه دوقلو توی صف بربری وایسادم ، یارو میگه شما هم توی صفی ؟

گفتم پَ نَ پَ من از اداره بازرسی و نظارت بر کیفیت و قیمت نان مزاحم میشم ، طبیعی رفتار کن سه نشه !

.

.

.

دندونم سیاه شده ، میگه خراب شده ؟ گفتم پَ نَ پَ این یه دونه خارجیه مدل Black Edition !

.

.

.

ساعت خوابیده ، چهارپایه آوردم ، میگه میخوای باتریشو عوض کنی ؟

گفتم پَ نَ پَ اینجا جاش مناسب نیست ، سروصدا زیاده ، میخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به کلیک دانلود خوش آمدید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 443
  • آی پی دیروز : 165
  • بازدید امروز : 886
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,710
  • بازدید ماه : 1,710
  • بازدید سال : 46,553
  • بازدید کلی : 361,093