loading...
کلیک دانلود
ابوالفضل ناظوری بازدید : 254 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

اس ام اس پ نه پ آذر ۹۱ – سری ۲

 

pa na pa 2 yasgroup.ir  اس ام اس پ نه پ آذر ۹۱ – سری 2

دوستم گفت: اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟

گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه

 

♦♦♦♦♦♦♦♦ کلیک دانلود ♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

 داییم ما رو برای یه پک قیلون دعوت میکنه باغ سیب مال بکی از رفقاش..

مامانم میگه حالا میخواین قیلون بکشید؟؟؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ اومدیم سیباشونو دستمال بکشیم!

♦♦♦♦♦♦♦♦ کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

واسه دوستم عکس ایمیل کردم زنگ زدم میگم فرستادمش واست . میگه یعنی الان تو ایمیلمه؟

پـَـ نـَـ پـَـ الان دم در خونتونه ولی دستش به زنگ نمیرسه درو بزن بیاد بالا

 

♦♦♦♦♦♦♦♦ کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

ممیز ایزو اومده رفته تو سالن تولید کنار دستگاه تراش از اپراتورش میپرسه شما تراشکارین؟

پـَـ نـَـ پـَـ مدیر عامل اوقات بیکاریش میاد کمک بچه ها

 

♦♦♦♦♦♦♦♦ کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

مامانم زنگ زده میگه کجایی؟گفتم با بهروز رفتم بازار

گفت:بهروز رفیقت؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ سس مایونزه بهروز

 

♦♦♦♦♦♦♦♦ کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

میگم رسیدی خونه زنگ بزن،میگه تلفن کنم؟

،میگم پـَـ نـَـ پـَـ زنگ خونه بغلی رو بزن در رو

 

♦♦♦♦♦♦♦♦ کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

کمیته انضباطی دانشگاه خواسته رفتم تو میگه شما دو ترم تعلیق خوردید

اعصابم خورد سرمو انداختم پایین دارم لبمو میخورم میگه ناراحت شدید؛

پـَـ نـَـ پـَـ خوشحال شدم دارم فکر میکنم چجوری این لطف شما رو جبران کنم

 

♦♦♦♦♦♦♦♦ کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

یکی تو دانشگاه ازم پرسید ورودی چندی؟ گفتم۸۵ همچین با تعجب گفت پس ترم اخری

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ ترم اولم ولی از آخر اومدم شروع کنم

 

♦♦♦♦♦♦♦♦ کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

دیشب شام املت داشتیم خواهرم توش رب زده بود با گوجه و ...

سر سفره مامانم گفت بهش رب زدی مزه گوجه رو از بین برده

خواهرم گفت مگه گوجه هم مزه داره؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ گوجه رو واسه قشنگی غذا می زنن که تو غذا ها رتبه بیاره!!

 

♦♦♦♦♦♦♦♦ کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

یکی از این سوسک کوچیکا از جلو پام رد شده یه دستمال از جیبم درآوردم … دوستم میگه میخوای بکشیش ؟

پـَـ نـَـ پـَـ آبریزش بینی داره میخوام نریزه رو قالی

 

♦♦♦♦♦♦♦♦کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

به همسایم میگم جارو برقی دارید؟ میگه جاروبرقی می‌خوای؟

پـَـ نـَـ پـَـ می‌خواستم چک کنم اگه ندارید براتون بخرم.

 

♦♦♦♦♦♦♦♦ کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

پیرزنه ، زنگ زده خونه … میگه مامان تشریف دارن؟ ، میگم کاریشون داشتین؟

میگه پـَـ نـَـ پـَـ به این بهونه میخواستم با خودت بیشتر آشنا شم… امروز کی وقتت آزاده ؟

 

♦♦♦♦♦♦♦♦ کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

به مامان بزرگه میگیم ممکنه شب دیر بیام خونتون،.. شبا پشت در میندازی ؟

میگه پـَـ نـَـ پـَـ چار تاق باز میذارم برام بخونی پشت در و ننداختی نه نه با خوب و بدم ساختی نه نه …

 

♦♦♦♦♦♦♦♦کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

زنگ زده بهم میگه آهنگ پیشواز گذاشتی؟

پـَـ نـَـ پـَـ گروه ارکستر اوردم برات زنده اجرا کنن خودمم دارم میخونم

 

♦♦♦♦♦♦♦♦ کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

خانمم را بردم اتاق عمل سزارین،ماما میپرسه برای عمل امدید؟

پـَـ نـَـ پـَـ امدیم نوزادان را ببینیم یک خوشگله شو برای اتاق خوابمان انتخاب کنیم؟!

 

♦♦♦♦♦♦♦♦کلیک دانلود♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

یه مرد با ریش و پشم دراز و لباس مندرس کنار خیابون وایستاده داداشم میگه این گدائه؛

پـَـ نـَـ پـَـ کارل مارکسه اومده ببینه کارگران جهان با هم متحد شدن یا نه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به کلیک دانلود خوش آمدید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 198
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 498
  • بازدید ماه : 498
  • بازدید سال : 45,341
  • بازدید کلی : 359,881