loading...
کلیک دانلود
ابوالفضل ناظوری بازدید : 331 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

معرفی بهترین عطرهای گرم مناسب فصل سرد

 

Perfume معرفی بهترین عطرهای گرم مناسب فصل سرد

هر روز صبح قبل از رفتن به سمت محل کار، دانشگاه و … به فکر این هستیم که امروز چه لباسی بپوشیم آراسته پوش بودن و خوش پوش بودن یک قاعده مهم در زندگی اجتماعی است و دقت در آن بسیار مهم است. انتخاب عطر و ادکلن هم از این قاعده مستثنا نیست، قطعا شما برای شرکت در یک مراسم رسمی همان طور که تلاش می کنید تا پوششی رسمی تر داشته باشید باید از رایحه ای استفاده کنید تا با سن و نوع پوشش و مناسبتی که به آن می روید متناسب و همخوان باشد تا به نظر خود و اطرافیان تان شکیل تر به نظر برسید

ابوالفضل ناظوری بازدید : 1474 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

چگونه ابروانتان را بردارید؟ / آموزش گام به گام

 

vv90 08 15 چگونه ابروانتان را بردارید؟ / آموزش گام به گام

ابروانتان را به سمت بالا برس بکشید و با قیچی ابرو قسمتهای اضافه آن را قیچی کنید. سپس، روی شکل و کمان ابرویتان کار کنید. به یاد داشته باشید که فاصله بین ابروان شما باید به اندازه پهنای چشمتان باشد. و بخش داخلی ابرو باید از بالای سوراخ بینی آغاز شود. برای اینکه این نقطه به راحتی مشخص شود، مدادی را در کنار بینیتان به سمت بالا به صورت عمودی نگه دارید تا نقطه ابتدای ابرو مشخص شود.

ابوالفضل ناظوری بازدید : 314 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (2)

نکاتی برای داشتن ابروهای خوش نقش

 

hh324 نکاتی برای داشتن ابروهای خوش نقش

زیبا ساختن ابروان میتواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند. منظور من فقط تغییر سبک ظاهر نیست، بلکه حالت چهره شماست. ابروانی که شکل زیبایی دارند مانند قابی برای چشمان شما هستند، درست مانند موهای آرایش کرده که قاب چهره است و قاب عکس که زیباساز یک نقاشی زیبا میتواند باشد

ابوالفضل ناظوری بازدید : 328 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

ساخت براق کننده های گیاهی لب در منزل

 

ar4 1134 ساخت براق کننده های گیاهی لب در منزل

برای تهیه این براق کننده فقط کافی است که؛ یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل و یک و نیم قاشق چایخوری روغن ویتامین ای مخلوط کرده و بر روی لب هایتان استفاده کنید.

براق آرایش کردن یکی از سبک های مد رایج برای جذاب تر شدن است

ابوالفضل ناظوری بازدید : 404 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

قد بلندترین دختر جهان درگذشت +عکس

 

4a35 قد بلندترين دختر جهان درگذشت +عکس

"یائو دیفن" با قدی معادل ۲ متر و ۳۶ سانتی متر و وزن ۲۰۰ کیلوگرم بلند قد ترین زن دنیا بود اما متاسفانه عمر کوتاهی داشت و در ۴۰ سالگی درگذشت.

این زن چینی در سال ۱۹۷۲ متولد شده و به دلیل توموری که در مغزش داشت به رشد توقف ناپذیری دچار شد و در سن ۱۵ سالگی از مرز ۲ متر گذشت.

ابوالفضل ناظوری بازدید : 259 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

دوران شناخت "جنس مخالف "چه سنی است؟

 

shenakht yasgroup.ir  دوران شناخت جنس مخالف چه سنی است؟

به شرط این‌که خانواده آمادگی و بلوغ فکری لازم را برای شنیدن رازهای نوجوانش داشته باشد؛ نوجوانان و جوانان هم در صورت مواجه شدن با مشکلات هوشمندانه عمل می کنند.

"زهره رحیمی" عنوان کرد: تمایل به ارتباط با جنس مخالف یک نیاز طبیعی است؛ باید نیاز به این گونه ارتباطات با خانواده‌ها در میان گذاشته شود.

وی اظهار کرد: تمایل به ایجاد روابط دوستی یک نوع هنجار است اما بدون مدیریت صحیح، می تواند به صورت یک نوع ناهنجاری بروز کند.

ابوالفضل ناظوری بازدید : 284 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

شرایط ثبت‌نام در کنکور ۹۲ اعلام شد

 

sharayet yasgroup.ir  شرایط ثبت‌نام در کنکور 92 اعلام شد

وی با اشاره به شرایط شرکت‌کنندگان در کنکور ۹۲، اظهارکرد: دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه ۹۲ و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی برای کلیه داوطلبان الزامی است

ابوالفضل ناظوری بازدید : 290 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

 

konkoor yasgroup.ir  آغاز ثبت نام کنکور سراسری 1392

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری ۹۲ از روز پنجشنبه ۱۶ آذر، از شرایط ثبت‌نام و آغاز مهلت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان در ۳۰ بهمن ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام کنکور از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: ثبت‌نام آزمون سراسری تا روز شنبه ۲۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت

ابوالفضل ناظوری بازدید : 267 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

ا عروس ملکه انگلستان دوقلو باردار است؟

 

keyt yasgroup.ir  آیا عروس ملکه انگلستان دوقلو باردار است؟

گفته میشود عروس ملکه انگلستان که امید میرود جانشین ملکه الیزابت را باردار باشد از علائم بارداری نظیر تهوع شدید صبحگاهی رنج میبرد. به گفته کارشناسان از روی علائم او میتوان احتمال داد که او دوقلو باردار باشد. به عقیده این کارشناسان از هر ۵۰ بارداری که با تهوع شدید صبحگاهی همراه است یکی منجر به تولد دوقلوها خواهد بود.

ابوالفضل ناظوری بازدید : 196 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

زمان برداشت یارانه آذر ۹۱

 

yarane azar yasgroup.ir 1 زمان برداشت یارانه آذر 91

سید جلال‌الدین عارفیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افزود: یارانه نقدی مرحله بیست و دوم روز شنبه ۱۸ آذر ساعت ۲۴ واریز و از صبح یکشنبه ۱۹ آذر قابل برداشت است

ابوالفضل ناظوری بازدید : 186 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

اثبات اقتدار نیروهای مسلح در شکار پهپاد آمریکایی

 

amniyat yasroup.ir  اثبات اقتدار نیروهای مسلح در شکار پهپاد آمریکایی

محمدحسن آصفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: شکار پهپاد آمریکایی بار دیگر اقتدار و قدرت بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساند و نشان داد جمهوری اسلامی ایران، با ایران ۳۰ سال گذشته تفاوت دارد.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ثابت کردند هر گونه حرکت زمینی و هوایی و دریایی دشمنان را زیر نظر داشته و با اقتدار  و تیزبینی که دارند این حرکات را در نطفه خفه خواهند کرد

ابوالفضل ناظوری بازدید : 307 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

تاریک شدن ۳ روزه زمین شایعه یا واقعیت؟؟!

 

Sayarat yasgroup.ir  تاریک شدن 3 روزه زمین شایعه یا واقعیت؟؟!

عمران مرادی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: در روزهای اخیر شایعاتی درباره تاریک شدن زمین از تاریخ سوم تا پنجم دی‌ماه امسال در فیسبوک و اینترنت به گوش رسیده است که در انتهای ایمیل نیز لینکی از سایت ناسا قرار گرفته است.

وی افزود: دلیل این موضوع هم‌ترازی خورشید، زمین و مرکز کهکشان راه شیری بیان شده است و ادعا شده که برای نخستین بار است که خورشید و زمین برای با یکدیگر هم‌تراز می‌شوند

ابوالفضل ناظوری بازدید : 189 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

آیا زمین در دیماه ۹۱ سه روز تاریک خواهد شد؟

 

zamin yasgroup.ir  آیا زمین در دیماه 91 سه روز تاریک خواهد شد؟

طی یک​سال اخیر بسیاری از مردم از رسانه‌‌های غربی خبر‌هایی جنجالی درباره پایان عمر زمین آن هم به شکل‌‌ها و طرق مختلف شنیده‌اند که از جمله آنها، پیش‌بینی تقویم مایا‌ها است که درباره پایان یافتن عمر زمین در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ میلادی خبر داده بود ولی با گذشت مدت زمان کوتاهی مشخص شد که تمامی این پیش‌بینی‌‌ها نادرست بوده است و جز خداوند متعال هیچ‌کس به زمان پایان دنیا آگاهی ندارد.

طی هفته گذشته خبر تاریک شدن مطلق زمین به مدت ۳ روز و به عبارتی خاموش شدن خورشید یکی از خبر‌های جنجالی بوده که بر سر زبان‌‌ها افتاده و گفته شده که تاریکی مطلق زمین را سازمان فضایی ناسا اعلام کرده است.

این که چه بر سر زمینیان در این تاریکی مطلق می‌آید، یکی از دغدغه‌‌های فکری بسیاری از مردم شده بود

ابوالفضل ناظوری بازدید : 263 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

چهارشنبه برفی در راه است؛ باد شدید در ۴ استان کشور

 

barf yasgroup.ir  چهارشنبه برفی در راه است؛ باد شدید در 4 استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی نسبت به وارد شدن خسارت در پی وزش باد شدید در حداقل ۴ استان کشور هشدار داد. وی همچنین از بارش برف و باران از ۱۵ آذر خبر داد.

مهندس عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی همچنان جوی پایدار تا روز چهارشنبه (۱۵ آذر) بر کشور حاکم خواهد بود و در این مدت بر تجمع آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت بویژه تهران افزوده خواهد شد

ابوالفضل ناظوری بازدید : 239 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

زلزله کرمان تلفات انسانی نداشت/قطع ارتباط تلفن در برخی بخش‌ها

 

fori yasgroup.ir 1 زلزله کرمان تلفات انسانی نداشت/قطع ارتباط تلفن در برخی بخش‌ها

محسن صالحی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به زلزله پنج ریشتری عصر امروز در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به قطع ارتباطات تلفنی با بخش‌های این شهرستان اکیپی از سوی ستاد حوادث غیر مترقبه استان به دهستان کوهپایه کانون اصلی زلزله اعزام شده است

ابوالفضل ناظوری بازدید : 754 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

آلودگی هوای تهران و شرایط هشدار تا کی ادامه دارد؟

 

hava2 yasgroup.ir  آلودگی هوای تهران و شرایط هشدار تا کی ادامه دارد؟

عبدالرضا امیدوار شهری گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هوا‌شناسی همچنان جوی پایدار تا روز چهارشنبه بر کشور حاکم خواهد بود و در این مدت بر تجمع آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران افزوده خواهد شد.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر و شمال غرب بویژه استانهای گیلان، اردبیل و شمال زنجان سرعت وزش باد گرم شدید خواهد بود و در این مدت افزایش دمایی حدود ۴ تا ۶ درجه در سواحل جنوبی دریای خزر رخ خواهد داد. همچنین وزش باد نسبتا شدید از بعدازظهر سه شنبه و طی روز چهارشنبه برای شمال‌شرق کشور نیز پیش‌بینی می‌شود

ابوالفضل ناظوری بازدید : 929 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

خبر فوری تعطیلی تهران در سه شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ آذر ۹۱

 

aloodegi yasgroup.ir  خبر فوری تعطیلی تهران در سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 آذر 91

بنابر اعلام استانداری تهران فردا و پس فردا (سه شنبه و چهارشنبه) تمامی مدارس و ادارات دولتی و غیردولتی تهران تعطیل هستند.

وضعیت آلودگی هوا همچنان در روز دوشنبه ۱۳ آذر ۹۱، در شرایط هشدار قرار داشت و پیش بینی شده است در دو سه روز آینده هم این شرایط ادامه داشته باشد.

به همین دلیل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در جلسه ای که بعد از ظهر امروز تشکیل داد، تصمیم به تعطیلی تهران گرفت

ابوالفضل ناظوری بازدید : 1232 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

آموزش گام به گام تزئین هندوانه شب یلدا

 

tazin hendevane yasgroup.ir  آموزش گام به گام تزئین هندوانه شب یلدا

هندوانه شاخص ترین میوه ی شب یلداست ومی دانیم که طبق آداب وسنن قدیمیان اگر در این شب چیزهای دیگر کمتر مصرف شوند ویا اصلا خورده نشوند ،هندوانه از اقلامی است که خورده خواهد شد.

ابوالفضل ناظوری بازدید : 481 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

پبشینهٔ جشن باستانی یلدا

 

shabe yalda yasgroup.ir  پبشینهٔ جشن باستانی یلدا

یلدا و جشن‌هایی که در این شب برگزار می‌شود، یک سنت باستانی است و پیروان میتراییسم آن را از هزاران سال پیش در ایران برگزار می‌کردهاند. در این باور یلدا روز تولد خورشید و بعدها تولد میترا یا مهر است.

این جشن در ماه پارسی «دی» قرار دارد که نام آفریننده در زمان پیش از زرتشتیان بوده است که بعدها او به نام آفریننده نور معروف شد

ابوالفضل ناظوری بازدید : 517 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

شب زفاف و آموزش شب زفاف

 

zafaf yasgroup.ir  شب زفاف و آموزش شب زفاف

شب عروسی (شب زفاف) اولین شب شروع زندگی مشترک و یکی از شب های بسیار مبارک است . مبارکی آن از این جهت است که در روایت آمده مؤمن با ازدواج و عروسی کردن نیمی از ایمانش تکمیل می شود

ابوالفضل ناظوری بازدید : 549 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

داروی معجزه آفرین ترمیم پرده بکارت

 

bekarat yasgroup.ir  داروی معجزه آفرین ترمیم پرده بکارت

پرده بکارت،در نظر مردها از قدیم چیزی رازآلود و خیال انگیز بوده است. خیلی ها آن را مهر طبیعت بر سند مهر مرد می شمردند که تازگی و معصومیت عروسشان را تضمین می کرد. اما چند و چون آن در هاله ای از ابهام بود و با توجه به فرهنگ حجب و حیا ، کسی نیز درباره ویژگی های آن زیاد نمی دانست. و همین عدم شناخت در بعضی مواقع منجر به مشکلات جدی و حتی تراژدی می گردید.

ابوالفضل ناظوری بازدید : 350 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

وقتی هوا آلوده میشود چه بخوریم؟؟

 

aloodegi yasgroup.ir  وقتی هوا آلوده میشود چه بخوریم؟؟

در سال‌های اخیر، همزمان با سرد شدن هوا، آلودگی هوا در برخی از روزها، آن قدر شدید می‌شود که کارشناسان از شرایط هشدار و اضطرار می‌گویند و مسئولان مثل همیشه به‌دنبال راهکاری برای حل مسئله هستند

ابوالفضل ناظوری بازدید : 329 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

عاشق و معشوقی که بعد از ۶۰ سال به هم رسیدند + تصاویر

 

eshghe nab yasgroup.ir  عاشق و معشوقی که بعد از 60 سال به هم رسیدند + تصاویر

"براندا لوی" 82 ساله و "فرد ویلکاک" 81 ساله از سن ۴ سالگی تا ۱۷ سالگی با هم دوست بودند. در سال ۱۹۴۸ و بعد از پیوستن فرد به ارتش رابطه آنها قطع شده و آنها یکدیگر را گم کردند، اگرچه در تمام این سالها این زوج انگلیسی تنها به فاصله چند صد متر دورتر از هم زندگی میکردند اما هرگز موفق به یافتن یکدیگر نشدند و هرکدام ازدواج کرده وزندگی موفقی داشتند

ابوالفضل ناظوری بازدید : 262 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

خط قرمز های دوران نامزدی کجاست؟

 

namzadi yasgroup.ir 1 خط قرمز های دوران نامزدی کجاست؟

 

دوران نامزدی بهترین دوران شناخت است زیرا افراد با ارتباط عاطفی و زناشویی می‌توانند به روحیات و رفتار یکدیگر آگاه شوند

درباره ما
به کلیک دانلود خوش آمدید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 342
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 6,742
  • بازدید سال : 37,552
  • بازدید کلی : 352,092